😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋 😋

😃 Menjador Escolar 😃

Aquest col·legi dispossa d'un menjador amb aforament màxim per a 100 persones, encara que només de vegades se solen ocupar totes les places. Actualment hi ha de 70 a 80 alumnes que fan ús d'aquest servici.

El col·legi dispossa, des del curs 2014-15, d’un menjador escolar amb cuina propia amb un aforament màxim per a 100 persones. El Menjador Escolar és un servici educatiu voluntari, a més de contribuir a l’organització de la vida familiar, que oferix el Col·legi, i com a tal ha de marcar-se uns objectius:

1. Promoure i desenvolupar hàbits alimentaris saludables.

2. Garantir una dieta que afavorisca la salut.

3. Promoure hàbits higiènics saludables.

4. Desenrotllar la camaraderia, el respecte i la tolerància.

5. Aconseguir un entorn físic i social saludable.

Per a aconseguir aquestos objectius es desenrotllaran una sèrie d’activitats en el temps del menjador escolar. Actualment hi ha una mitja de 75 alumnes que fan ús d’aquest servici. Al menjador es fan dos torns, primer els tres cursos d’infantil, 1r i 2n de Primària; i després els alumnes dels altres cursos.

L'horari del menjador és de 12:30 hores a 15:30 hores.

FOTOS:

LES MONITORES I CUINERES:

Anabel Bermúdez Marisa Bermúdez
Concha Benet Marina Andrés