SAGUNT - MILLAU

SAGUNT: Informació de la ciutat del Camp de Morvedre. MILLAU: Informació de la ciutat de Migdia-Pirineus.

En aquest treball, hem volgut exposar informació sobre les dos ciutats que estan participant en un intercanvi d'alumnes de primària.

Tot va començar amb el contacte del col.legi Jeanne d'Arc Millau , que anava buscant un centre amb el qual realitzar un intercambi d'alumnes de 4t i 5é de primària.

En febrer van arribar els alumnes de Millau, van vore la Marxal d'Almenara, la costa de Llevant, van anar al Oceanogràfic i el centre històric de València, i per últim van vore Sagunt, el castell i l'anfiteatre.

Els alumnes del Port de Sagunt van anar a Millau a finals d'abril, van vore la ciutat de Millau, el seu viaducte i les coves de Ròcafòrt.

Tots han coincidit en que la experiència ha sigut positiva, i que el tornarien a repetir si es poguera. La comunicació va ser fàcil , aunque els alumnes del col.legi San Pere no donen francés, els alumnes de frança donen espanyol i per mitjà de llocs es van entendre.

Els professors encarregats de portar a terme aquesta activitat van ser Ana Espinosa , Maribel , i Maria José. Els professors ens han informat de que tot ha anat bé , no han hagut problemes amb cap pare ni alumne.

Respecte a Sant Pere:

Creuen que la experiència ha sigut molt positiva, i repetirien l'experiència si pugueren. Tant els alumnes com el professors han quedat molt satisfets. Va ser fàcil entender-se amb els francesos ja que alguns professors sabíen frances i es van allotjar a un hotel. Es van comportar bé tant els alumnes de Sant Pere com els de Jeanne d'Arc. La ciutat els va pareixer molt bonica, diferent, gran i amb una estructura urbanistica bonica i no va haber queixa de ningú pare ni mare.

Àlbum de fotografies